God Jul!

2010-12-24 @ 20:15:22

ho ho finns det några snälla barn?
jaaag skriker jag högt!

Jag är som ett litet barn på julafton, tröttnar aldrig på att få julklappar att få sitta där med det där pirret i kroppen. Aldrig ska ja sluta med det där pirret i kroppen, ni fattar vad ja menar va? :D

och även om ja kanske inte varit snäll alla 365 dagar detta år så hade jag förtjänat alla dessa fina julklappar tyckte min mor och far och min släkt. Fina julklappar fick jag allt, allt ifrån dator till pengar till tommy hilfiger parfym och massa annat!

Nu har man ätit upp sig till nästa jul känns det som, man käkade som aldrig förr
och man säger samma mening som förra året, ´´ jag tänker aldrig mera äta julmat´´ men likt förbaskat kommer man sitta där nästa år och äta och säga samma sak.

Tänk att något som egentligen är så enformigt och likadant blir roligt varje gång?!

Men jag tackar och niger för mina fina julklappar!

Och imorgon blir det krogen och ska inte spendera alla pengar ja fick idag, utan tar hälften istället hahha.
Resten får följa med till Norge den 27 ;)


Nae nu tackar jag för mig och säger GOD JUL ALLA!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback