bloggen har varit nere.

2010-07-31 @ 20:01:30

hejhej bloggen, har haft problem med internet och så har ja haft fullt upp.

I onsdags
firade jag min kompis Mathilda som fyllde 19 år, det firades med tårta och sedan utgång.
En lyckad kväll, drack lite för mycket bara, men kvällen var lyckad ändå!
Torsdags gjorde ja inte något speciellt, var bara hemma och inomhus pågrund av det dåliga vädret.
Men i fredags gick jag faktiskt upp 7.45 och tog hand om mina syskon så mina föräldrar kunde få sovmorgon,
gick och väckte mina föräldrar runt 10.30 för ja kunde inte vara vaken längre, var så himla trött.
Sedan blev jag väckt runt 12.30 igen, då skulle resten av familjen åka in till stan.
Till arbetetsmuseeum och lite grejjer så ja skyndade mig upp och följde med. ( bättre än att ba sitta hemma )
Vi kom hem runt 16.30 igen, sen runt 20.00 skulle mina syskon sova.
Jag och mammi beslöt oss för att titta på Alice i Underlandet, ni vet den med jonny depp?
Hade redan sett den dagen innnan, men tyckte den var riktigt bra så tittade igen.
Till det blev det goda räksmörgåsar, gottigott..
Idag-Lördag har jag inte gjort så extremt mycket heller, käkat, titta på tv, gjort slingor. och gått en powerwalk,
skönt!
Åh juste det absolut bästa, ätit KRÄFTOR! sjuuuuukt gott!

Här kommer lite bilder från arbetetsmuseeum och så.

sådär såg matbutikerna utförut..
Gammal tv
Gammal bil
Strömmen i Norrköping.

Tyvärr så lägger jag inte upp bild på hur håret blev just nu, för det är inte torrt så då syns det inte likabra.
Lägger upp bild imorgon så får ni se resultatet!

/ S ♥

Kommentarer

Postat av: cecilia

haha fina förklaringar till bilderna ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback