fast i linköping.

2010-07-06 @ 22:31:52

Heyhey bloggen.
Idag var jag upp med tuppen, nae kanske inte riktigt jag var uppe runt halv 9,
tandläkar tid väntades. 10.00 skulle jag bestämt vara där och det var jag,
mamma följde med. Tur var väl det, skulle laga en tand idag. ( igen som ja gjorde förra gången )
Denna gång i underkäken, fan är lika rädd varje gång jag ser den där sprutan.
Ska den verkligen in i min käft!? ja, det ska den likt alla andra gånger.
Jag gjorde så som min pappa hade tipsat mig på, ligg och sjung på en låt i ditt huvud så kommer du inte märka det.
Började snabbt sjunga främling med carola av någon konstig anledning!?
Men det fungerade inte märkte jag snabbt, så jag låg där på hel spänt och började skaka i benen.
Mamma tog tag i benen och försökte lugna ner mig. Det gick som tur var.
Sen var det borrningen, det ilade i precis hela käften på mig, (kändes det som).
Sen märkte dom väl att det inte hade börjat bedövas, så då var det dax för 2 sprutor till.
Och jag började skaka..
Sen började dom borra igen, och det ilade något förbannat mycket.
Men det är väl bara att stå ut.
Sen fyllde dom igen tanden. Och sen var det klart. Skönt!!

Mindre skönt var det att jag inte kände någonting från näsa och ner till halsen på vänster sida, och inte vänstra sidan av tungan heller.. Stod och slog mig själv men mamma tyckte det var dumt så ja slutade xd

Sen kom vi hem och jag fixade mig och käkade, sen drog ja mot bussen..
Var inne ungefär halv 2 och tog pendeln till Linköping där jag mötte upp Ciss,
vi drog och fikade. Gott!

Sen tittade vi runt i olika butiker.
Och själv klart hittade jag saker.
En tröja på hm, och ett par skor på Din Sko.
Rea på allt, underbart :D
( bild kommer upp )
Sen traskade vi iväg till resecentrum för att se när pendeln till norrköping gick,
och den stod där på perrongen när ja kom fram. och dom sa att det skulle bli försening. Jag hinner med den då tänkte vi högt både jag och ciss.
Och det gjorde jag mycket väl, med stora marginaler.
För tåget utgick, och det kom ett nytt 10 min senare, men efter en vänte tid inne på tåget på cirka 30 min, så sa dom i högtalaren att en ersättningsbuss skulle komma.
ALLA sprang till bussen. Jag hamnade typ sist i kön, men var lite smart och gick på sidan av kön och kom längst fram ist. Så jag kom på bussen. Skönt tänkte jag, men jag hamnde visst brevid en kärring.
En sur jävla kärring också, hon klagade på precis allt..
menmen jag kom iallafall fram till norrköping runt 19.15 bussen hem gick 19.40.
Jag kom hem runt 20.40 och käkade lite, och satte mig vid datorn.

Och här sitter jag fortfarande!

Händelserik dag!

/ S ♥

<-- Din Sko 299 :-

<-- Hm 75 :-

Sry för dålig kvalité på bilderna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback