Flytta nästa månad då.

2010-07-10 @ 12:35:37

Hejhej bloggen, är inte och har inte varit det häller. På bra humör alltså,
igår hade jag jätte roligt ända tills jag kom hem.
Det första jag får reda på när jag kommer hem är att vi ska flytta.
Och nej det kommer inte bli en vanlig flytt..
Och jag orkar nog inte riktigt gå in på vad som har hänt eller kommer att hända.
Jag vet inte äns vart vi ska bo, men det fixar sig väl?
Jag går bara omkring här hemma nu som en zombie jag orkar inte le jag orkar inte äns försöka.
Jag är förkrossad jag är knäckt, även om jag har vetat hur det har varit.
Men har försökt att hela tiden tänka att det kommer gå över, det kommer bli bra.
Men nu har allt det släppt, det har inte blivit bättre det har blivit värre.

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är helt förstörd.
Och vad allt de här innebär egentligen, sälja huset och allt den skiten.
Jag ska försöka att hjälpa till så gott jag kan, även om jag inte har orken till det.

Jag är jätte trött somnade inte förens kvart över 5 i morse,
och blev väckt halv 9. och kunde inte riktigt somna om efter det.
Och ögonen är helt röda pågrund av alla tårar.

Men är iallafall glad att jag har folk som finns för mig när jag nu håller på att tappar hoppet om att vilja leva.

/S♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback