här sitter jag.

2010-07-15 @ 01:26:53

Hejhej, en nattinlägg får det bli.
Har tråkigt så ville skriva lite, men vet inte vad bara.

Dom senaste dagarna har ja inte mått så bra,
pågrund av denna värme.
jag hatar den, jag älskar sommaren, men hatar värmen med den.
jag klarar inte av att vara ute, och ja hatar att bada så det är inte lätt att svalka ner sig heller..
Men jag älskar ledigheten det är det ända som faktiskt är skönt med sommarlovet om jag ska vara ärlig från min sida.

Påtal om någon helt annat, jag vill till stockholm jag vill till allsång på skansen den 20 juli.
Tomas de leva kommer dit, jag avgudar honom på nått sätt..
Hela han verkar så underbar och snäll, så poetisk liksom.


men nu sitter jag och diskuterar underliga saker med en vän på msn :D




/ S ♥

Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack gud så kul att höra hih :D mysdräkten är köpt på bikbok för rätt länge sen dom e på rea nu :P

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: M

Vacker bild på en vacker tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback