mycket har hänt.

2010-07-05 @ 12:42:46

Heyhey, länge sen jag skrev? Jo jag vet.
men har varit lite körigt på både hemmaplan och den andra socialabiten,
menmen, i fredags så var jag i norrköping.
Jag mötte upp Ante i norrköping, vi gick till min kusins lägenhet och jag började fixa i ordning mig,
jag kan inte förstå riktigt hur ante orkar med mig :P
Jag är så vimsig, jag var iallafall det jag frågade nog hundra gånger hur jag skulle ha håret och så.
Men jag upptäckte att det inte fanns plattång så det fick bli uppsatt hår, och visst funkade det!

Sen drog vi på fest i Haga, hos Calle, som tydligen va 94:a, Lyckat? Ja faktiskt,
jag hade riktigt roligt där.
Och där var även Dover, Henke, Andy, Johan, Tobbe, Matilda och calle såklart och hans tjej.
Så det blev mest chillfest, vi snackade om allt möjligt.

Sen drog vi mot eneby igen, och hade skojj.
Kvällen avlsutades runt 3 kanske.
Dagen efter kom min mamma med min äldsta kusin och hämtade mig,
vi drog och handlade lite saker och drog sen hem.
Jag var fortfarande as trött och seg, och hade värsta mensvärken så jag var inte så glad och social.

Satt mest och sura, blir så ibland.
Sen mot kvällen kom min farbror på besök från sundsvall!
Trevligt!

Sen hände det inte så mycket mera, jag tittade på film och somnade rätt tidigt.

På söndag, så vaknade jag runt halv 12, gick upp och käkade och så.
runt halv 1 kanske, så somnade ja igen i soffan med min syrra.
och när vi vaknade upp hade mamma och min kusin kommit.
Så då blev det lite bad och liknande saker,
sen runt halv 5 åkte jag mamma och rebecka ( min kusin ) in mot norrköping.
När vi kom till söderköping så var det typ 2 mils kö eller nått..
Lång var den iallafall.
Men vi kom iallafall fram tillslut,
och när vi hade lämnat av rebecka så åkte vi hem igen.
och när vi kom hem så var min farbror  där igen med resten av hans familj.
Då blev det att äta lite och sånt.
Dagen avslutades med film och chill.

Och nu är det måndag igen, har absolut ingen aning om vad som händer idag.

Hörs lite senare!

/ S ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback