ojdå.

2010-07-27 @ 23:13:38

Hejhej bloggen, det var visst nästintill en vecka sedan ja skrev något här.
Men kanske tyder på att jag ÄNTLIGEN ha börjat få lite roliga saker att göra nu på sommarlovet,
lagom till att det är slut ungefär?

Men igår måste jag säga att livet var allt fint, först till en början, och sen där i mitten sjönk det, men sen blev det bra igen! Jag umgicks med trevligt folk i lilla ''byn'' skärblacka. Ruuuuuliiiigt!
Dock inte lika ruuliiiigt att marcus ska tillbaka till södertälje nu i veckan, vet inte när vi ses igen.
Jamenar, jag har inte träffat honom på fyra år och nu har vi setts ganska intensivt i veckan så visst fan kommer ja sakna honom.
Jag sa adjö vid 4 tiden imorse och tog cykeln och cykla hem till min moster,
fan vad jag njöt alltså, det var sådär lagom varmt ute. Underbart bra musik i öronen, lite lätt berusad och glada tankar i huvudet som snurrade runt och där cyklade jag och bara log hela vägen hem.

Det är sådär varje dag ska vara tycker jag, det där leendet på läpparna och den där glada sköna känslan.
Eller berodde allting på vinet jag hade druckit? Nae vi låter oss tro att det mest sannolika är att jag var glad för en gångskull!

Idag så vaknade jag klockan 13.10, skönt. Eller ångest över att ha sovit bort dagen?
Lite halft faktiskt, menmen. Drog mig till bussen för att komma hem,
när ja kom hem käkade jag och umgicks med mina kära små syskon.
Dom är som en igel på en när man varit borta över natten och sådär.

Så vi gick upp till mitt rum och myste ner oss i min säng och tittade på Alice i underlandet på min nya tv,
sjukt tacksam över att ja fick en ny tv faktiskt.

Senare rullade det på, och nu har ja avvarat ett par timmar här framför tvn och datorn!

Och nu ska jag titta på Sex and the city!

Hörs imorgon! Lovar!



/S

Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe ja skulle aldrig kunan göra det hihi pinsamt ju :P

Postat av: B E C C A S

SNÄLLA GÅ IN PÅ LÄNKEN OCH RÖSTA PÅ MIG! :D



http://www.bloglovin.com/m/1853496/111315723/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnNraXR1bmdlZW4uYmxvZ2cuc2UlMkYyMDEwJTJGanVseSUyRm51LXNrYS1uaS1yb3N0YS5odG1s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback