Onsdag idag va?

2010-07-21 @ 13:49:30

Hejhej bloggen, jag har tappat fattningen om dagarna nu för tiden.
Men det är väl skönt på något sätt, man tar liksom dagen som den kommer, så det ska vara!
Men kan väl inte direkt erkänna att jag gör så mycket om dagarna, jag känner mig lite likt ett spöke så att säga,
eller en vilsen människa på en orgentering?
Men igår hade jag iallafall roligt, träffade Marcus, en gammal kär vän, även en gammal pojkvän.
Han bor nu förtiden i södertälje men är på besök här i Norrköping.
Vi möttes upp gick till honom titta lite tv, gick sedan ut och träffade ett par kompisar till honom och en as gosig pittbull amstaff ( tror ja det var, suger på hundraser ) vid namn keno.
När vi gick mot dom kmr den där hunden springandes till mig, och jag var helt säker på att den skulle hoppa upp mot mig. Men fan vilken pli på hund alltså, hur gosig som helts var söte keno.

Sedan blev det att chilla på altan, dricka och sådär. Sen blev det lite fotboll och sådär, sen var klockan mot kväll så det var för mig att dra till bussen och sen till pendeln. Chillerill, kom hem runt 9 tiden. Då blev det att äta och så,
satte mig sen vid datorn. och sen skulle vi titta på Snabba Cash( Äntligen )
Men det varade ju runt 10 min sen stängde vi av filmen pågrund av att dom snackade spanska typ hur mycket som helst och det var ingen text när dom snackade de. Och jag är ju inte direkt någon spanska stjärna, även om ja hade spanska i högstadiet. Kommer väl ihåg amigos te amo och holla. ?
Kommer man kanske inte så långt med, eller?

Idag hade ja planerat att träffa Robin Jk Johnsson, men inte blir det så, och hade egentligen tänkt att träffa marcus idag också. Men nu går alla planer åt skogen, för jag är verkligen inte i form till att åka någonstans. Är as trött och seg, och har mensvärk..

Så ikväll blir det att joina mor och far på deras middag dom ska ha hemma..
Jag käkar och håller smilet uppe och gör det bästa av situationen.
Kanske har en film med text till spankatalandet fixat sig nu, så kanske tar och ser på snygga Joel Kinneman ikväll och dregglar lite sådär ;)


/ S ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback