Segat som vanligt.

2010-06-30 @ 17:47:45

Hejhej bloggen, här sitter jag mätt som fan.
Känns som ja har gått upp 511 kg idag.

Jag gick upp runt halv 9 imorse, fixade till mig
sedan blev det att gå till bussen med min kära lillesyster.
Vi skulle nämligen åka in till Norrköping tsm,
det var mysigt att sitta och prata med henne på bussen.
Hon är ju lugn när hon är ifrån våran broder (är dom tsm är dom som galningar)
Vi kom in till stan ungefär vid 11 tiden,
då gick vi till Hm där jag köpte 2 nya bh:ar och ny brunkräm och ny vitkajal.
Sedan gick vi vidare till Donken och käkade,
sedan gick vi till Cubus där jag inhandlade en tjocktröja, och ett bar haremsbyxor(bajs i byxan brallor ni vet?)
(Bilder på allt kommer upp)
Sen gick vi och titta lite, jag var nära på att köpa shorts, men ändrade mig. Jag menar ja hatar att använda det så varför köpa det? Ganska onödigt liksom?
Jag hittade ingenting mera på stan förutom en Mcflurry marängswish eller hur det nu stavas på Donken.
Som Jag och mina kära lillesyster och våran kära kusin satt och njöt av!

Sen runt halv 2 så kom mor och mötte upp oss och vi skulle hemåt,
vi stannade på Willys där jag införskaffade rakhyvlar, Dove Summer Glow kräm, och en spraydeo.
Köpte även en stock snus också.
Jag måste tillägga att jag köpt en prinsseskrona och trollspö och ett hårspänne till mina syster också.
det tjatade hon sig till så bara att slänga upp pengarna liksom.

Dagen har varit lyckad, ganska härligt att göra av med lite pengar,
men man ångrar sig lite såhär i efterhand (A)




Sorry för suddig bild.
menmen.

Tjocktröjan - Cubus - 124 kr
Haremsbyxor - Cubus - 99 kr
Bh - Hm - 99 kr ( båda 2 )
Brunkräm - Hm - 49.50 kr
VitKajal - Hm - 29,50 kr
Rakhyvlar - Willys - kommer ej ihåg priset.
Summer Glow kräm - Willys - 42 kr
SprayDeo - Willys - 32 kr.

Andra köpta saker.
StockSnus - fixpunkten - 205 kr
Mat - Donken - 91 kr
Glass - Donken - 20 kr
Prinsseskrona+trollspö - Glitter - 30 kr
Hårspänne - Hm - 20 kr


Små saker blir blir mycket i längden. Cirka 900 kr på en dag bara sådär,
Får vara glad över att ja har lite pengar kvar haha ;D

/ S ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback