oh snap.

2010-10-11 @ 19:48:11

tjena tjabba hallå.
finns det ett bättre sätt att säga ''hej'' på så säg gärna till.

Sitter hemma och pluggar inför en uppgift som ska vara inlämnad på onsdag.
handlar om judendomen, boring? yes i know.
Fan nu låter ja så där tråkig.
''Hej idag har ja ätit korv, det var jätte gott. Åh sen halka jag på ett banan skal. oh snap. Hejdå''

Nae någon sådan vill jag ju faktiskt inte bli.
Men idag som alla andra dagar har ja inte mkt att skriva om, fick ett nervsammanbrott förut idag och började tjuta i en busshållplats. Intressant? jodå jag hör nog att era pennor skriver förfullt i erat lilla anteckningsblock.
Där fick ja er, mohaha..
Nae men allvarligt. Va gör vi, ni kör vi!? Elleeeer? Nae fan inte på en måndag.. Inte för min del iallafall..
Jag har lagt pluggandet lite åt sidan nu, fortsätter imorgon känner jag.. Har inte ork till att fortsätta nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback