hej.

2010-09-13 @ 16:13:11

Jag har upptäck att ja inte har något speciellt liv.
Jag menar jag är inte någon fotomodell, nej jag är ingen riktig partyprisse.
Och absolut ingen skogsmulle..

Men det kanske ni redan räknat ut? Jag fyller inte bloggen med modellbilder inte med partybilder
och inte med jaktbilder..

Nej jag är heller inte den där bruden som alla vill vara..
Hon den där idial bruden hon med perfekta höfter, hon som är så smal och har sådär ljust långt tjockt hår.

Nae för jag är jag.
Bara jag.

Jag är kurvig, ja sådär lagom kurvig. Jag har stor rumpa och stor byst.
Jag har tjockt hår, men inte sådär ljust.
Nej jag är bara jag.

Och jag är stolt över den jag är.

Jag heter sarah och jag är född till att vara just den sarah som jag borde vara.
Jag är inte född till att leva upp till att bli någon kopia av Paris Hilton.
Nej jag är född till att vara den jag verkligen är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback